Monday, April 5, 2021

Kuning yang bersinar

 Assalammualaikum...

Hai pembaca.. Entah siapa pembaca aku pun entah aku pun tak tahu.. Ahahaha..

Pape jela kan sebab aku nak coretkan apa yang terjadi dan ada di depan mata sekarang ni...

 Entah kenapa.. Aku patut ceritakan apa yang seharusnya berlaku pada harini kan.. Benda kecil ataupun besar semuanya takkan sama terjadi pada hari berikutnya...  

Tiada apa yang patut aku ungkap melainkan rasa syukur yang teramat tatkala lihat wajah yang dirindu ada di depan mata.. Senyum bahagia kerna benar benar rindu... 

Awak...

Terima kasih untuk hadiah sekecil itu.. Biarpun kecil ia amat berharga buat saya...

Sangat sangat berharga.. terlalu bermakna buat saya kerna ia seperti dalam mimpi.. Mimpi yang menjadi kenyataan.. Mimpi yang sering saya angankan.. Terima kasih buat semua itu... Saya terkejut untuk hadiah itu.. Segalanya terasa amat sempurna.. Sangat sempurna...

Awak ada depan mata walaupun awak busy dengan dunia lain yang awak tinggalkan...

Saya sudah terbiasa biarpun saya mengharapkan awak sudi dengar dan bercerita apa saja yang saya ingin luahkan.. Banyak benda sebenarnya... Benda yang tak terungkap, benda yang nak sangat saya kongsi dengan awak.. Saya perlukan seseorang yang sudi mendengar...

Awak dengar saya?