Monday, March 1, 2021

Allah Sayangkan MAMA

 Assalammualaikum w.b.t

Tepat jam 12.54 tengah hari, Allah bawa pergi Mama. Mama pergi menemui PenciptaNya. Runtun hatiku. Ya Allah begitu cepat semuanya berlaku. Aku baru berniat untuk bertemu Mama di hospital hari ini. Namun segalanya sudah tertulis. Mama, saya tak sempat nak pegang tangan Mama. Saya tak sempat nak salam dan cium Mama. Saya nak jumpa Mama buat kali terakhir namun keadaan tidak mengizinkan saya ke tanah perkuburan. Saya rindu Mama. Saya rindu nak dengar suara dan cerita Mama. Maafkan saya Mama. Maafkan saya. 

Mama mesti tenang dan bahagia di sana kan. Mama dapat jumpa Bapak. Mama rindukan Bapak kan. Rindu yang teramat sangat. Mama, damailah Mama di sana. Nanti saya jumpa Mama ya. Saya jumpa Mama nanti. Mama tunggu saya ya. Tunggu tau. 

Al Fatihah buat Mama dan Bapak. Al Fatihah.