Sunday, October 30, 2011

semakin jelas !

huhhhh.... (keluhan yg sangat berat)
hmm... aku ta taw dari mane nak mule taip n 'endingkan' cerita ny . terase hati sangat berat untuk bercerita di blog sendiri . tapi kalau aku ta menaip malam ny, hati ny ta kan lepaskn kisah hari ny untuk aku meniti hari esok . aku ingat , segalenye makin jelas untuk lebih kepada berita yg sangat menyenangkan hati . tapi rupe2nye berita yg semakin hari semakin memedihkan hati aku terime . mungkin dugaan demi dugaan adalah ujian dari tuhan untuk aku perbaiki diri . makin lame semakin jelas aku temui jawapan tanpa bertanya lagi soalan demi soalan . aku macam dah tak kenal sape kau sebenarnye . ape yang kau mahukan ? siape yg kau perlukan ? aku ny sape dalam hidup kau ? terase emosi aku, kau buat macam sampah . kau anggap macam aku ny kau ta penah kenal 7 tahun dulu . perkenalan yg sangat lame antara kau dan aku . hati aku sering tertanya2 , ape semua ny ? ape salah aku pada kau ? ape........... aku menjadi semakin matang untuk kenal kau dengan sedalamnye tapi hakikatnye aku yg terluke . terima kasih atas segalenye . aku akan kenang sampai bile2.