Friday, May 17, 2019

Bila kita dapat beraya bersama?

Assalammualaikum..

Hai.. Sekarang ni aku berada di angsana.. Medan selera angsana but sempat lagi aku menaip dekat blog kesayangan ini.. Aku tak makan sebab kenyang lagi rasa.. 
Hati tiba-tiba terdetik dan rindukan dia.. Apalah agaknya yang dia buat sekarangkan.. 
Tadi aku tengok baju melayu dan baju raya lawa2 n cantik sangat2.. Teringatkan dia..
Bilalah dapat beraya dengan dia sama-sama...
Hmmmm..
Aku pun tak tahu bilaaa..
Bila dapat sepasang warna baju semua...
Entahlah tengok orang lain beli baju sama warna sama.. Teringin di hati ni..
Tapi tahun ni aku dapat belikan baju melayu sepasang dengan samping untuk dia cuma belum dapat bagi dia..
Aku masih di Johor belum balik ke KL lagi..
Nanti balik sana inshaa Allah aku beri pada dia...
Harap dia suka pemberian aku ni..
Oklah semua orang dah habis makan..
Nanti aku sambung lagi kemudian hari..

Love, fna ❤