Wednesday, May 9, 2018

Janji

Assalammualaikum !

Hai awak . Hai semua . Hai juga pada sesiapa yang membaca .  😃

Ehehe ....

Today is my day. Janji yang sentiasa ditepati biarpun lambat. Aku cukup menghargai masa dan peluang yang ada biarpun sementara. Tak terluah dari kata-kata betapa gembiranya hati bila temui orang yang kau sayang. Orang yang kau rindu setiap hari. Masa yang ada cukup terhad. Sekurang-kurangnya aku dapat buat orang lain bahagia. Senyum gembira. Hargai masa yang ada. Masa itu emas. Memori itu indah. Susah payah dan effort orang lain untuk aku, cukup aku hargai. Terima kasih. Terima kasih untuk semuanya. Moga perjalanan kamu baik-baik saja. Hadir semata untuk jumpa saya walaupun beberapa jam dan kembali pulang. Perjalanan yang jauh. Tapi awak tetap cekalkan hati dan lakukan semata untuk buat saya gembira. Biarpun hanya sementara. Saya cukup menghargainya. Thanks bagi saya hadiah 👟. Maaf saya tade hadiah buat awak 😢 Besday awak pun saya tak dapat bagi apa-apa lagi. Doakan rezeki saya ya, imshaAllah akan ada untuk awak satu hari nanti. Semoga saja Allah lindungi dan jaga awak selalu. Moga Allah permudahkan segala urusan awak. Kita akan baik-baik saja. Insha Allah.
Andai ada jodoh, kita jumpa lagi ya. 😘

Love, fnayzd ❤